Meer plezier en klanten via Instagram

De kalender voor meer plezier op Instagram

Instagram voelt de laatste tijd als een blok aan je been. Je weet dat er actie van je verwacht wordt. De tijdsinvestering ligt voor je gevoel veel te hoog. Je voelt de druk om op te komen dagen op Instagram. En dan zijn er ook nog eens concurrenten die het hartstikke goed doen. Dat alles maakt dat je steeds een beetje meer afdaalt naar: “Waar doe ik het eigenlijk voor?!

Steeds meer vraag je je af of Instagram het wel voor je is. Je klaagt maar over dat bereik tegen je andere business vriendinnen. Zeker als je ziet hoeveel mensen op LinkedIn een gigantisch bereik hebben. Jij wordt moedeloos van het aantal likes en de reacties op Insta. Je bent al blij als er ook anderen dan vriendinnen of je moeder reageren. 

Je doet dit  en dan weer dat. Zegt een grote ondernemer dat je soort van vloggende Reels moet maken, omdat je bereik dan hoog is, dan doe je dat. En dan hoor je mij zeggen dat je moet kijken wat jouw potentiële ideale klant (= je volger) daar wat aan heeft.  Aaaargh. Wat is het nou? Je kunt wel stellen dat je door de kerstbomen het bos niet meer ziet.

Als jij maar wat doet op Instagram dan krijg je ook wisselend nieuwe klanten of misschien zelfs helemaal geen.

Wat als ik je vertel dat jouw bereik op Instagram kan veranderen… Honderdduizenden views op je Reel of Stories? Nee. De juiste (nieuwe) volgers die je Reels, andere content en Stories kijken én een stapje dichter bij het kopen van je aanbod komen? Ja absoluut!

Dat zou fijn zijn he?

Dat je zelf weer plezier, energie en vertrouwen hebt in dat wat je doet op Instagram. Dat het zelfs licht voelt. Je bijna niet kan wachten om weer nieuwe Stories te maken. Dat het gewoon wat makkelijker gaat dan nu het geval is. 

Zie ik daar een kleine glimlach? Mooi zo!

Om dát te creëren mag jouw focus gaan naar de 3 V’s: verbinden, vertrouwen en verkopen.

De Instamarketing Adventskalender

Met heel veel liefde introduceer ik opnieuw mijn Instamarketing Adventskalender. 

Samen tellen we in december af naar de kerstdagen.

Deze adventskalender neemt je mee naar de 3 V’s: verbinden, vertrouwen en verkopen. Met diverse oefeningen die je kunt toepassen, gaan die V’s voor je leven. Ik wil namelijk dat je er echt mee aan de slag gaat. Dat doen we in kleine stapjes.

Ik ga natuurlijk niet de inhoud verklappen, want dan is het uitpakken niet zo leuk meer. En dat is nu de hele bedoeling van zo’n adventskalender. Ik wil dat je met plezier uitkijkt naar die mail om 7:00 uur in de ochtend.

Zo is het opgebouwd

Verbinden
De eerste 8 dagen duiken we in de eerste V. Verbinden heeft niet alleen te maken met jouw potentiële ideale klant. Dit gaat om veel meer en daar neem ik je graag in mee. 

Vertrouwen
De tweede 8 dagen duiken we in de tweede V. Vertrouwen is er niet zomaar. Dát weet je wel. En vertrouwen gaat óók veel verder dan die expertstatus en doen wat je belooft.  

Verkopen
De laatste 8 dagen duiken we in de derde V. Verkopen is het einddoel. Daar kunnen we heel kort over zijn. Verbinden en vertrouwen leiden automatisch naar dit moment. Moet je wel die stappen zetten. Niet vanuit een moeten en zwaarte. Juist vanuit zelfvertrouwen en lichtheid.

Dit krijg je:

De Instamarketing Adventskalender is voor jou wanneer je:

Ik ben Angela

Ik ben een content ideeënmachine. Vertel mij iets over jezelf, je bedrijf en je ideale klant en ik leg verschillende contentonderwerpen bij je neer. Dat alleen is niet genoeg.

Als je content deelt, doe het dan goed. Ik vind het zonde van de tijd en energie om zomaar iets te doen. Simpelweg omdat alles tijd kost. Die tijd besteed ik dan het liefst meteen goed. Zo ook met een contentstrategie voor diverse kanalen. 

Ik vind het nutteloos om zomaar content online te zetten. Waarom? Omdat er niet goed over is nagedacht. Content is de motorolie voor je bedrijf. Zonder content bereik je je potentiële klant niet. Laat staan dat ze klant worden.

Focus op die strategie en vanuit daar het plan maken. Als marketing- en communicatieadviseur weet ik wat er nodig is om met een contentstrategie klanten aan te trekken. En dat kan ik jou ook leren.

Voor 1 euro per dag doe je mee

FAQ

Er zullen zeker onderdelen zijn die je al weet en toepast. Het kan ook heel verfrissend zijn. Je bent al verder dan toen en kijkt ook weer anders naar bepaalde zaken. Daarbij krijg je een strategiesessie en Q&A in de groep. Of dat het jou  1 euro per dag waard is of niet is de vraag die je jezelf moet stellen.

Niet per se een toevoeging, omdat jij in het Instamarketing Programma alles leert wat nodig is om jouw strategie te bouwen. Daarnaast leer je verkopen via Instagram. Al geloof ik dat je er altijd iets uithaalt, omdat je dingen op een andere manier tot je neemt. Daarbij krijg je een extra Q&A en een strategiesessie in de groep, alleen daarvoor zou ik die 24 euro uitgeven.

Je hebt vast wel ergens een half uurtje om de mail te lezen / korte podcast te luisteren en even na te denken. Je hoeft niet meteen in actie te komen. En wat dacht je van 2 kerstfilms per week minder kijken?

Dat is geen probleem. Je kunt tot en met 8 december kopen. Daarna niet meer in verband met de strategiesessie via Zoom op 9 december om 13:00 uur. Alle content voorafgaand aan de dag dat je koopt, vind je terug op een vaste plek.

De mails die je ontvangt blijven in jouw inbox staan. Stroom je later in, dan vind je de eerdere dagen ergens anders staan. Die pagina gaat op 6 januari 2025 offline. De inhoud van deze mails zijn eigendom van mij. Je mag ze gebruiken om jouw Instagram marketing te upgraden. Niet voor andere doeleinden. 

Er komt van beide sessies een replay. Deze ontvang je in je e-mail binnen 24 uur nadat de sessie heeft plaatsgevonden. Vanaf 6 januari is dat niet meer te bekijken.

Dan moet je die 1 euro per dag niet uitgeven. 

Je bent aan het einde gekomen

Je hebt nog geen keuze gemaakt. Doe dat zou ik zeggen. Je bent niet voor niets aan het einde van deze pagina gekomen. Voor slechts 1 euro per dag doe je mee. 

Scroll naar boven