Social media inzetten is goed voor je bedrijf. Daar ben je het vast mee eens. Met het maken van goede content voor social media dat waarde heeft voor jouw doelgroep, creëer je betrokkenheid en beleving. Je doelgroep gaat anderen attenderen op jouw content, gaat deze delen, gaat reageren, beveelt je aan bij anderen en neemt je diensten af of koopt je producten.

Social media inzetten op basis van een contentstrategie is nog veel beter. Waarom? Dit is een plan waarin je strategische keuzes rondom jouw content vastlegt. Doordat je de strategie op papier zet creëer je overzicht, inzicht en controle.

Alles draait om structuur, regelmaat, discipline, consequent zijn en keuzes. Vervolgens kun je gericht meten, analyseren en bijsturen.

In 3 x 2 uur een contentstrategie op papier met bijbehorend contentplan. Dat is wat je in deze sessie met mij doet. We duiken diep in jouw bedrijf, zodat we een goede contentstrategie voor social media hebben. Daaruit volgt een contentplan voor een maand en leer ik jou hoe je dit voor een volgende maand zelf doet.

Is dit nu echt nodig Angela? Oke, nodig is weer direct zo definitief. Maar een contentstrategie geeft je houvast en rust. Bij de start ga je vaak actief aan de slag, alleen na verloop van tijd verwatert het vaak. Dat is zonde! Dus als jij klaar bent om strategisch aan de slag te gaan met social media, dan is dit echt wat voor jou.

Hoe ziet deze 3 x 2 uur eruit?

  • Je vult vooraf voor mij een vragenlijst in, zodat ik mij alvast kan verdiepen in jouw bedrijf en wensen.
  • In die 3 x 2 uur online doorloop ik met jou alle stappen die nodig zijn voor jouw contentstrategie. We doen dit samen en soms krijg je wat huiswerk mee voor de volgende sessie. Ik zorg ervoor dat jouw contentstrategie op papier staat.
  • Je ontvangt na afloop een uitgebreid persoonlijk document waarin jouw contentstrategie staat. Maar ook: verkopen via social media, hoe je een hashtagonderzoek uitvoert, maar ook tips & tricks voor het schrijven voor social media en het inzetten van video.

Zo werkt het:

Je kiest voor deze sessie en betaalt meteen!

Je ontvangt direct een mail met de factuur voor jouw administratie en daarin drie links:
1. een link naar mijn afsprakenpagina. Daar kies je een tijdstip naar keuze uit voor je eerste sessie met mij.
2. een link naar het onlineformulier met de vragen.
3. een link naar het trello-account om jouw bord met mij te delen.

Nadat je jouw tijdstip hebt uitgekozen, ontvang je een bevestiging per e-mail met daarin de link naar de sessie via Zoom.