Om succesvol te zijn op social media, heb je goede content nodig. Hoe beter jouw geschreven content en video’s (ook Instastories en Facebookverhalen) zijn, hoe meer jij jouw volgers en dus potentiële ideale klanten aanspreekt.

Dat is precies wat je wil! Want een foto plaatsen met een paar regels tekst die werken tegen je. We willen juist dat je teksten voor je gaan werken. Tijd om jouw volgers écht aan te spreken! En letterlijk ook met video. Voelt dit nog een stap te ver? Dat is helemaal oké, maar tijdens de brainstorm proef je er wel alvast van. Het is aan jou wat je er vervolgens mee doet.

Maar wat kun je dan delen? Wat willen ze van jou leren? Wat bied jij hen? Welke content moet je maken om hen aan te spreken? Hoe zorg je ervoor dat je de plank niet volledig misslaat? Hoe schrijf je teksten die aanspreken?

Misschien weet je het helemaal niet en heb je iemand nodig die met je meedenkt. Die ervoor zorgt dat dit juist wel helder is. Dan zit je bij deze sessie goed. Of misschien zit je hoofd vol met ideeën, maar weet je het niet te kaderen in onderwerpen, laat staan in een contentplan.

Wat een topper is Angela. Goochelen met tekst en woorden. Waar ik vaak geen onderwerp meer weet te bedenken en als ik hem dan uiteindelijk heb, de plank mis sla met mijn manier van verwoorden. Angela helpt mij met beide, ze schudt de onderwerpen zo uit haar mouw en over het redigeren* van de teksten nog maar niet te spreken! Just wauw! Zo dankbaar, sinds ik met haar werk groeien mijn volgers en dus ook mijn klanten! 🙏🏼✨

* Voor Joyce van Moms in Style redigeer ik de teksten ook. Dit zit hier niet standaard bij in.

Werk 1, 3 of 6 keer met mij

Deze sessie is eenmalig te boeken, maar ook voor een langere periode. Dat betekent dat wij iedere maand zo’n sessie hebben of je slaat een keer over, dat is aan jou. Jij hoeft dus niet alleen na te denken over de content die je plaatst. Dat scheelt jou tijd en geeft je een hoop rust. Het enige dat jij moet doen is de teksten schrijven. Hoe fijn is dat?!

Samen op zoek naar content waarmee jij jouw ideale klant bereikt!

Ik maakte al een tijdje gebruik van Trello en deed qua content schrijven ‘maar iets’. Er zat geen handigheid in en ik heb me suf gezocht naar een werkend contentplan.
Toen Angela haar ‘Content-Brainstormsessie’ aanbood wist ik dat ik hiermee aan de slag moest. We hebben hier concreet een heel helder plan neergezet en ik heb nu een superduidelijke contentkalender die ik maandelijks kan vullen. Ik zie nu in één oogopslag wat mijn content voor alle weken is. Doordat zij haar scherm deelde kon ik makkelijk meekijken en begreep ik beter wat zij bedoelde. Deze sessie is echt een aanrader!

Laura van Elderen is Personal Assistent.

Hoe ziet een sessie eruit?

Vooraf vul je voor mij online een vragenlijst in. Dit helpt mij bij het voorbereiden op onze sessie.

Tijdens de creatieve content-brainstormsessie duiken we de eerste keer (als je voor een langere periode wilt) vanzelfsprekend in jouw ideale klant. Waarom? Daar ligt allereerst de kracht van content waar je ideale klant naar verlangt. Dat is precies wat we zoeken.

Is deze ideale klant nog niet helder voor jou? Geen enkel probleem, dan duiken we daar samen in. Ik weet als geen ander hoe je dit aanpakt, omdat ik jarenlange ervaring heb als marketing- en communicatieadviseur. We gaan bekijken waar jouw ideale klant tegenaan loopt. Waar is hij of zij naar op zoek? Je denkt het te weten, maar je zult versteld staan. Alles wat voor jou logisch is, is dat voor jouw ideale klant niet. Zelfs de voor jou simpelste dingen.

Al die onderwerpen die hieruit naar voren komen noteer ik voor je in Trello. Ik deel mijn scherm, zodat je mee kunt kijken. Vanuit daar maak ik het contentplan voor jou. Let op: dit contentplan is niet gebaseerd op strategie. Dit gaat puur over onderwerpen die je in een contentplan giet, zodat jij die teksten kunt schrijven, (eventueel) video’s kunt maken, voor je blogs, een richtlijn voor Instastories en Facebookverhalen. Het gaat dus om de marketingkanalen die je op dit moment voor je bedrijf inzet.

De brainstormsessie duurt 1 – 1,5 uur en doen we via Zoom. Dit is een online tool voor beeldbellen.

Eenmalig, 3 keer of 6 keer

Deze sessie is eenmalig te boeken, maar ook voor een langere periode. Bijvoorbeeld voor 3 of 6 keer. Dat betekent dat wij iedere maand zo’n sessie hebben of wanneer het jou uitkomt.

Zo werkt het:

Je kiest voor een eenmalige sessie, 3 keer of 6 keer en betaalt deze sessie meteen.

Je ontvangt direct een mail met de factuur voor jouw administratie en daarin twee links:
1. een link naar mijn afsprakenpagina. Daar kies je een tijdstip naar keuze uit voor je eerste sessie met mij.
2. een link naar het online formulier met de vragen.

Nadat je jouw tijdstip hebt uitgekozen, ontvang je een bevestiging per e-mail met daarin de link naar de sessie via Zoom.

Tot dan!

De brainstormsessie<br>

De brainstormsessie

Vanaf €97,-

Na deze sessie heb je dit bereikt:

1. Je weet hoe jouw doelgroep eruit ziet en waar de pijnen en verlangens zitten. 

2. Het is duidelijk over welke onderwerpen je kunt schrijven en video’s kunt maken, zodat je jouw ideale klant bereikt.

3. Je hebt een contentplan voor een maand waar je mee vooruit kan en daarbij diverse onderwerpen in lijsten.

4. Deze sessie geeft jouw rust en voldoening, omdat jij alleen nog maar de teksten hoeft te schrijven en eventueel de video’s te maken.

5. Je zit bomvol energie om aan de slag te gaan.

6. Neem jij deze sessie voor 3 of 6 keer af? Tof, dan kunnen we samen bouwen.