Wil jij verkopen in je Stories?

Instagram Stories is dé plek waar jouw omzet zit, want jouw volger kan een klant worden. Het is aan jou om ze naar jouw aanbod te bewegen. Ga voor verbinding en creëer vertrouwen, zodat je kunt verkopen in je Stories.

Beluister mijn gratis audio training om te weten wat er nodig is om te verkopen in je Stories.

Je ziet het iedereen doen...

verkopen in hun Stories. Mollie meldingen vliegen bij anderen om de oren. Helaas zijn er bij jou veel te veel krekels.

Het is niet dat je niets doet in je Stories. Je hebt een begin, een midden en een eind. Je denkt er heus wel over na. En tóch mist er iets. Je weet dat het mogelijk is om te verkopen vanuit Instagram. Die code heb je alleen nog niet helemaal gekraakt voor jouw bedrijf. 

Sterker nog, je hebt er geen plezier meer in. Het liefst kap je helemaal met Instagram, want waar doe je het voor?

Ik weet wat jij het allerliefste wil

Je wil meer klanten uit jouw Instagram Stories halen. Die code voor jezelf kraken, want het heeft totaal geen zin om een ander te kopiëren. Ik snap dat je probeert die code bij die ander te zien. Maar het is echt beter om je te focussen op jezelf.

Een klant van mij heeft die focus ook naar zichzelf verlegd. Ze keek voor ze met mij werkte ook veel naar haar concurrenten. Ze werd er doodmoe van om dit na te doen. Het paste niet bij haar en het leverde ook geen klanten op.

In deze gratis audiotraining leer je:

✅ Welke 3 V’s er belangrijk zijn bij het verkopen in je Stories.
✅ Waarom niet al je volgers al klaar zijn om bij je te kopen.
✅ Waar het misgaat bij ondernemers in hun Stories
✅ Wat zaaien en oogsten met geduld te maken hebben
✅ Welke 6 stevige fundamenten ik gebruik voor mijn Stories.

Waarom ik jou kan helpen

 Ik ben Angela, 33 jaar en sinds 2013 getrouwd met Stephan. Samen zijn wij ouders 2 kinderen: Naomi (2015) en Daniël (2017). Ik schreef mij in via de kvk op oktober 2018 en was sneller uit loondienst dan verwacht. Op 1 mei 2019 startte mijn avontuur zonder het vangnet van mijn baan als marketing en communicatie businessparter. Ik adviseerde destijds de Raad van Bestuur en managers van een grote organisatie met meer dan 1800 medewerkers. 

Al sinds de zomer van 2016 zet ik Instagram Stories in. In het begin dacht ik: “wat moeten we hiermee?”Al snel veranderde dit in het meeste waardevolle deel dat Instagram toen lanceerde.

Ik creëerde in no time een warme community van moeders met kinderen in dezelfde leeftijd voor mijn mamablog. Ik nam ze mee in hoe ik mij voelde. Waar ik mee worstelde. Welke uitdagingen ik had. Ze keken letterlijk mee in een stukje van ons gezinsleven. De kern: ik ben altijd mezelf gebleven en stak niets onder stoelen of banken. Die herkenning en erkenning, zorgden voor die plek.

Ik nam mijn expertise als marketing- en communicatieadviseur en die ervaring mee naar mijn huidige bedrijf. Dat wat ik daar deed vertaalde ik en dat doe ik tot op de dag van vandaag nog.

Scroll naar boven