Zodat je je ideale klant aanspreekt en de juiste volgers bereikt.
Je hebt geen idee hoe je moet beginnen, want de stip ontbreekt. En als je dan eenmaal wel besloten hebt om maar gewoon af te trappen, heb je geen idee wanneer de bal buiten de lijn ligt.
Met als gevolg: je Reel doet niks!
Er zit al behoorlijk wat tijd in en dat frustreert enorm. Daarom ga je het maar afkijken bij de “grote namen”. Je probeert dat ook en zonder resultaat. En heel eerlijk? Blij word je er ook niet van.
Want het voelt ook niet als jezelf.
Regelmatig denk je: “zoek het maar uit Instagram met je Reels, ik blijf stug single posts delen.” En ergens weet je ook wel dat het geen zin heeft om ertegen te vechten. Reels verdwijnen niet
Natuurlijk wil je dat je blij wordt van je eigen Reels, maar uiteindelijk maak je ze voor je volgers en nieuwe volgers. Want zij moeten zich aangesproken voelen.
Je wil Reels met de juiste boodschap, een mooi inzicht en heerlijke inspiratie. En misschien nog wel belangrijker: je volger moet jouw plezier erin terug zien.
Wat jij nodig hebt is een manier vinden die voor jou werkt. Spelen met het creëren van Reels, zodat jij het plezier daarin vindt. Met als resultaat dat vanuit jouw plezier (nieuwe) volgers zich aangetrokken voelen.
Een training waarin ik jou leer hoe je Reels kunt inzetten op een manier die past bij jou. Je gaat ontdekken, spelen, doen én vallen en opstaan. Waardoor het creëren van Reels weer leuk wordt en jij met plezier content maakt.
Ik leer je in mijn training een speelveld waarbinnen je mag gaan ontdekken. Dit veld, deze kaders, gaan jou helpen om te weten wat wel handig is om te doen en wat juist niet.
Je krijgt toegang tot de online training met:
1. De 4 verschillende aanpakken voor Reels, zodat jij die stevige basis hebt om ze op jouw manier te maken
2. Goede binnenkomers bedenken, om de aandacht te trekken en met de inhoud ook te behouden
3. Soorten onderwerpen waar jouw (nieuwe) volger echt iets aan heeft passend bij jouw branche
Dit wil je niet
😵 Reels maken om “viral” te gaan
😵 Focus op zoveel mogelijk views
😵 Reels korter dan kort
😵 De meeste gemakkelijke methode
Dit wil je wel
💪🏼 Reels maken om je ideale klant te bereiken
💪🏼 Focus op goede content met de juiste boodschap
💪🏼 Kwalitatieve Reels met de juiste tijdsduur
💪🏼 Bewezen kaders waarbinnen je kunt spelen
💪🏼 Jezelf zijn
Nee, dit is een zelfstandige training die je kunt volgen. Wil je vragen kunnen stellen, dan moet je het Instamarketing Programma volgen.
Vanaf 11 april in mijn online leeromgeving en je behoudt toegang tot de training.
Jij bent de enige die dat kan bepalen. Ik weet zeker dat iedere ondernemer hiervan leert. Om juist op een andere manier te kijken dan hoe je het gewend bent. Ik zie dat Reels teveel ingezet worden op focus op views en viraal gaan, terwijl die toch echt moet liggen bij je ideale klant.
De investering is 49 euro exclusief btw.
De training zelf duurt kort. Het zijn korte video’s en podcasts om je mee te nemen in Reels. De Reels maak je zelf en dat kost zoveel tijd als je nodig hebt. Het is niet vreemd als je daar minimaal 45 minuten mee bezig bent.
Dit is voor jou als je:
Je hebt nu twee keuzes. Je blijft aanmodderen. Frustratie voelen. Steeds bij anderen kijken hoe zij het doen. Of je doet mee met het Reels Speelveld en gaat meters maken.