Ontdek je eigen manier voor het maken van Reels

Zodat je je ideale klant aanspreekt en de juiste volgers bereikt.

Het voelt als een voetbalveld zonder lijnen

Je hebt geen idee hoe je moet beginnen, want de stip ontbreekt. En als je dan eenmaal wel besloten hebt om maar gewoon af te trappen, heb je geen idee wanneer de bal buiten de lijn ligt.

Met als gevolg: je Reel doet niks!

Er zit al behoorlijk wat tijd in en dat frustreert enorm. Daarom ga je het maar afkijken bij de “grote namen”. Je probeert dat ook en zonder resultaat. En heel eerlijk? Blij word je er ook niet van. 

Want het voelt ook niet als jezelf.

Regelmatig denk je: “zoek het maar uit Instagram met je Reels, ik blijf stug single posts delen.” En ergens weet je ook wel dat het geen zin heeft om ertegen te vechten. Reels verdwijnen niet

Reels maak je niet voor jezelf #sorrynotsorry

Natuurlijk wil je dat je blij wordt van je eigen Reels, maar uiteindelijk maak je ze voor je volgers en nieuwe volgers. Want zij moeten zich aangesproken voelen.

Je wil Reels met de juiste boodschap, een mooi inzicht en heerlijke inspiratie. En misschien nog wel belangrijker: je volger moet jouw plezier erin terug zien.

Wat jij nodig hebt is een manier vinden die voor jou werkt. Spelen met het creëren van Reels, zodat jij het plezier daarin vindt. Met als resultaat dat vanuit jouw plezier (nieuwe) volgers zich aangetrokken voelen.

Het Reels Speelveld

Een training van 14 dagen waarin ik jou leer hoe je Reels kunt inzetten op een manier die past bij jou. Je gaat ontdekken, spelen, doen én vallen en opstaan. Waardoor het creëren van Reels weer leuk wordt en jij met plezier content maakt.

Dit gaan we doen

Ik leer je in mijn training een speelveld waarbinnen je mag gaan ontdekken. Dit veld, deze kaders, gaan jou helpen om te weten wat wel handig is om te doen en wat juist niet. 

We gaan aan de slag met:
1. De 4 verschillende aanpakken voor Reels, zodat jij die stevige basis hebt om ze op jouw manier te maken
2. Goede binnenkomers bedenken, om de aandacht te trekken en met de inhoud ook te behouden
3. Soorten onderwerpen waar jouw (nieuwe) volger echt iets aan heeft passend bij jouw branche

Dit krijg je:

toegang tot HET BESLOTEN INSTAGRAMACCOUNT

toegang tot de online leeromgeving met alles over de inzet van reels

Inclusief 1 ticket ter waarde van 49 euro voor de communityweken in juni

4 livesessies in de communityweken waar we de diepte ingaan en je de mogelijkheid krijgt om feedback te vragen op je scripts.

De communityweken zitten er voor het laatst bij

4 live sessies te volgen via ZOOM of Instagram en deze kun je terugkijken (check FAQ voor de data)
Focus op spelen met Reels en diverse Reels online zetten 
Persoonlijke Feedback op je uitgeschreven Reels script

Dit is voor jou wanneer je een ondernemer bent die:

  • Reels wil leren maken die bij je passen
  • wil goede haakjes wil bedenken zodat de Reels bekeken worden
  • Bereid bent om er actief mee aan de slag te gaan
  • Niet zeurt dat Reels maken veel tijd kost, want je snapt dat  dit hoort bij je marketingactiviteiten.
  • Niet verwacht dat er meteen nieuwe volgers uitkomt, omdat zoiets tijd kost

Dit wil je niet

😵 Reels maken om “viral” te gaan

😵 Focus op zoveel mogelijk views

😵 Reels korter dan kort

😵 De meeste gemakkelijke methode

 

 Dit wil je wel


💪🏼  Reels maken om je ideale klant te bereiken

 

💪🏼 Focus op goede content met de juiste boodschap

 

💪🏼 Kwalitatieve Reels met de juiste tijdsduur

 

💪🏼 Bewezen kaders waarbinnen je kunt spelen

 

💪🏼 Jezelf zijn

 

FAQ

Editie 1 in april was binnen 36 uur uitverkocht. Editie 2 is in juni, een lekkere boost voor de zomerperiode. 

De 4 sessies zijn op 11, 14, 18 en 20 juni.

Iedere keer van 9:00 – 9:30 uur via Zoom met een maximale uitloop van 15 minuten.

3 keer per jaar zijn er communityweken. Je krijgt in juni nog automatisch eenmalig toegang tot de eerstvolgende communityweken. Daarna moet je er een los ticket voor kopen. Deze tickets kosten 49 euro.

Vanaf 11 april in mijn online leeromgeving en je behoudt toegang tot de training.

Jij bent de enige die dat kan bepalen. Ik weet zeker dat iedere ondernemer hiervan leert. Om juist op een andere manier te kijken dan hoe je het gewend bent. Ik zie dat Reels teveel ingezet worden op focus op views en viraal gaan, terwijl die toch echt moet liggen bij je ideale klant.

De investering is 49 euro exclusief btw. En je mag deze als 49 korting inzetten op Het Instamarketing Programma. Heb je Het Stevig Story Fundament ook al, dan krijg je niet twee keer de korting.

De lives zijn 30 minuten maximaal. De Reels maak je zelf en dat kost zoveel tijd als je nodig hebt. Het is niet vreemd als je daar minimaal 45 minuten mee bezig bent. 

Dit is voor jou als je:

  • Reels wil leren maken die bij je passen
  • wil goede haakjes wil bedenken zodat de Reels bekeken worden
  • Bereid bent om er actief mee aan de slag te gaan
  • Niet zeurt dat Reels maken veel tijd kost, want je snapt dat  dit hoort bij je marketingactiviteiten.
  • Niet verwacht dat er meteen nieuwe volgers uitkomt, omdat zoiets tijd kost

Dit kan in de community periode, Deze geeft je toegang tot een exclusief Instagramaccount waar die maand plaatsvindt. Je ontvangt hierover automatisch een e-mail. De eerste editie was binnen 36 uur uitverkocht voor april. De tweede editie is in juni.

Ik heb je alles verteld

Je hebt nu twee keuzes. Je blijft aanmodderen. Frustratie voelen. Steeds bij anderen kijken hoe zij het doen. Of je doet mee met het Reels Speelveld en gaat meters maken. 

Scroll naar boven