Jouw omzet zit bij je Storykijkers op Instagram

Hoe maak je toch die verbinding, hoe bouw je dat vertrouwen op en hoe verkoop je vanuit Stories? Dat leer ik je in deze complete training voor maar 49 euro. 

Ik weet wat je het liefst wil met jouw Stories

MEER BEREIK

 want die aantallen liggen bij veel ondernemers heel erg laag. “Waar doe je het voor?” En daar wil je gewoon vanaf. 

MEER KIJKERS

Al die mensen die nu afhaken, daar word je niet vrolijk van. Je wil dit veranderen.

MEER KLANTEN

Want laten we even eerlijk zijn naar elkaar. Je hebt geen hobby. Je steekt niet voor niets tijd en energie in het maken van die stories. 

Je Stories kunnen beter

Daar zit je dan met je telefoon in je hand. Je schermtijd is om te huilen. Je kijkt bij andere ondernemers hoe zij Stories maken. En je probeert het ook zo te doen. De code heb je voor jezelf nog niet gekraakt.

Je hebt een begin, een midden en een eind, want dat is wat iedereen zegt dat je moet doen. En toch voelt het niet lekker. Klopt het voor je gevoel niet, terwijl je zoveel te brengen hebt. 

Je geeft daarom het algoritme voor de zoveelste keer weer de schuld van het aantal kijkers naar je Stories. En terwijl je dat doet, weet je eigenlijk wel dat het aan jouw Stories ligt.

Het ziet er zo makkelijk uit. Een beetje foto’s en filmpjes maken, maar waarom lukt het dan niet? Stug ga je door, want je bent geen opgever. Je bent een aanpakker die de code van Stories wil kraken. 

Je wil kneitergoede Stories maken die zorgen voor verkopen

Dat is het ultieme doel waar ik je bij help. Je wil dat jouw volgers aan je lippen hangen om te horen en te zien wat jij hen wil vertellen. Iedere keer dat jij jouw Stories plaatst. Dat ze met smart op je wachten wat je vandaag te vertellen hebt.

Zonder schaamte doe je je aanbod, omdat je weet dat dit precies is wat je volgers verder helpt. Het voelt niet als continu hetzelfde delen, omdat je hebt geleerd hoe je dit doet voor jouw bedrijf. Waardoor jij eindelijk vanuit rust verkoopt vanuit je stories en het niet meer voelt als een “moetje.

Vol met zelfvertrouwen die Stories maken en plaatsen. Vanuit rust weet je precies wat je moet doen. Zo is Stories maken ineens een stuk leuker geworden. Je kijkersaantal groeit en daar word je blij van. Zoveel mogelijk kijkers vergroot de kans op verkopen. Want eindelijk heb jij de code gekraakt en maak je stories vanuit een structuur die voor jou werkt.”

 Zo’n 35 – 45 % van mijn volgers bekijkt mijn Stories op dit moment. Ooit op andere accounts is dit 50% en meer geweest. Tijden veranderen, maar ik geloof nog steeds dat ik dat kan halen.

Wat je in de basis nodig hebt is een stevig story fundament waar je op kunt bouwen. Want vanuit dat fundament kun je al die verschillende reeksen maken. Kun je jouw volgers meenemen in die Stories, zodat ze enthousiast worden van jouw aanbod. En dat is precies wat ik je wil leren.

Het Stevig Story Fundament

Al jaren help ik ondernemers met hun Instagramstrategie. En keer op keer zie ik wat er gebeurt wanneer ze leren hoe ze hun Stories inzetten op hun manier. Stories maken die zorgen voor verbinding, vertrouwen zodat je vanuit daar ook kunt verkopen. 

Er zijn 6 storyreeksen te onderscheiden. Basisreeksen die jou helpen om meer verbinding te krijgen. Het vertrouwen te kweken bij je kijkers.  En om vanuit de plek te verkopen.

Deze 6 storyreeksen gebruik ik zelf ook opnieuw. Iedere keer in een ander jasje. Het is het fundament dat je nodig hebt. Of je nu een dienstverlener of een webshophouder bent. Of je net start of al jaren Instagram Stories inzet.

Ik leer je geen trucje. Dit doe ik wel:

 Ik leer je in mijn training een fundament waar je op kunt bouwen. Met deze 6 verschillende storyreeksen heb jij die stevige basis om je volgers geïnteresseerd te krijgen en te houden. Met deze 6 stories fundamenten bouw jij aan verbinding en vertrouwen, zodat jij meer omzet uit Instagram kunt halen.

Dit zijn de 6 Storyreeksen waar we mee aan de slag gaan:

1. Wie ben jij?
Jouw Instagramaccount is als het ware een miniwebsite. Perfect om in je highlight de juiste Storyreeks over jou te hebben. Dat is niet het enige, want vaak vergeten ondernemers terug te komen op wie ze zijn. Waarom ben jij de juiste keuze?

2. Een sales storyreeks om je aanbod te doen
Dé storyreeks die het verschil maakt voor de eerste verkopen. De reeks die je in je highlight zet, zodat je daar steeds naar kunt regeren. Geen saaie reeks. Juist dé reeks waar jouw enthousiasme aanstekelijk werkt. 

3. Jouw gratis aanbod, want zelfs dat moet je “verkopen.”
Oeps weer vergeten om je gratis aanbod te delen. Want ook al is het gratis, zelfs dat moet je verkopen.

4. De tussen-neus-en-lippen-door storyreeks
Mijn favoriete manier van marketing op Instagram. Ik wil je dit zo graag leren! Want dit je aanbod benoemen, zonder je aanbod te doen.

5. Je volgers meenemen in je dag met bruggetjes en haakjes richting je aanbod
Hoe zorg je nu dat dit aanbod doen zo soepel mogelijk verloopt? Dat leer je bij deze storyreeks.

6. Je volgers iets leren in je Stories.
Voor de kennisondernemer komt deze reeks goed van pas. Zo kun je jouw expertise laten zien. En je volgers al iets geven.

Dit krijg je:

toegang tot HET BESLOTEN INSTAGRAMACCOUNT waar je extra informatie vindt.

toegang tot de online leeromgeving met de 6 STORYREEKSEN ALS FUNDAMENT VOOR AL JOUW STORIES

VOOR BEGINNENDE STORYMAKERS EEN EXTRA HIGHLIGHT VOL MET BASISTIPS

Dit is voor jou wanneer je een ondernemer bent die:

  • Meer omzet wil halen uit Stories
  • Tijd wil besparen
  • Meer rust en overzicht wil
  • Bereid bent om er echt actief mee aan de slag te gaan
  • Niet zeurt dat Stories maken veel tijd kost, want je snapt dat  dit hoort bij je marketingactiviteiten.
  • Niet verwacht dat er meteen omzet uit komt, omdat zoiets tijd kost. 
  • Op zoek is naar het direct toe te kunnen passen

Waarom ik jou kan helpen

Al sinds de zomer van 2016 zet ik Instagram Stories in. In het begin dacht ik: “wat moeten we hier nu weer mee?” En al snel veranderde dit in het meeste waardevolle deel dat Instagram lanceerde. Door Instagram Stories nam ik mijn volgers mee op mijn account. Een account dat ik gebruikte als verlengde van mijn mamablog

 Ik creëerde in no time een warme community van moeders met kinderen in dezelfde leeftijd. Ik nam ze mee in hoe ik mij voelde. Waar ik mee worstelde. Welke uitdagingen ik had. Hoe ik het aanpakte met de ochtendstress naar werk. Of de avondspits na mijn werk. Ze keken letterlijk mee in een stukje van mijn gezinsleven. De kern: ik ben altijd mezelf gebleven en stak niets onder stoelen of banken. Die herkenning en erkenning, zorgden voor die warme plek. Mijn DM stroomde dagelijks vol met verhalen van al die moeders en soms ook vaders.

Ik nam dit mee toen ik mijn eigen bedrijf startte in contentmarketing met een specialisatie in social media. En dan vooral op het gebied van Instagram. Dat wat ik daar deed vertaalde ik heel gemakkelijk naar mijn eigen bedrijf. En naar de bedrijven van mijn klanten. Het is niets meer en niets minder dan het combineren van jezelf met een goed verhaal en jouw expertise. 

Ik kan je helpen een plek te creëren waar jouw volgers klanten worden.

FAQ

Yes zolang mijn bedrijf bestaat en ik ben voorlopig niet van plan om te stoppen 😉  En mocht dat wel zo zijn, dan zorg ik dat je alle informatie kunt downloaden.

In mijn online leeromgeving en je behoudt toegang tot de training.

Jij bent de enige die dat kan bepalen. Ik weet zeker dat iedere ondernemer hiervan leert. Om juist op een andere manier te kijken dan hoe je het gewend bent.

Dan heb je al toegang tot de training zelf! Zie de online leeromgeving. Wil je toegang tot de communityweken dan dien je dit apart erbij te kopen. Dat kan als kassakoopje of DM mij even. 

De investering is 49 euro exclusief btw. En je mag deze als 49 korting inzetten op Het Instamarketing Programma.

Dat kan zeker! Je koopt een apart ticket die je toegang geeft via een exclusief Instagramaccount. Je ontvangt hierover automatisch in augustus een e-mail zodat je die toegang kunt. De eerst volgende staat nu gepland van 2 tot en met 13 september.

Als je de communityweken erbij koopt als kassakoopje voor 49 euro, dan kan dat. 

De communityweken zijn van 2 – 13 september. De sessies zijn: 2, 4, 6, 9, 11 en 13 september.

Iedere keer van 9:00 – 9:30 uur via Zoom.

De lives zijn 30 minuten maximaal. De stories maak je zelf en dat kost zoveel tijd als je nodig hebt. Het is niet vreemd als je daar minimaal 45 minuten mee bezig bent. 

Voor ondernemers die beter willen worden in het maken van Stories op hun eigen manier. Die een fundament willen hebben waar ze op verder kunnen bouwen.

Ik heb je alles verteld

Je hebt nu twee keuzes. Je blijft aanmodderen. Frustratie voelen. Steeds bij anderen kijken hoe zij het doen. Of je doet mee met het Stevig Story Fundament en gaat meters maken. Meer bereik, meer kijkers, meer omzet. 

Scroll naar boven